sobota, 18 maja 2013

Peddie

Peddie:

Tę notkę chciałabym poświęcić Peddie, a konkretniej najlepszych scen z Peddie.
Chciałabym, żeby przebiegało to jako dyskusja, czyli będziemy rozmawiać w komentarzach. :)
Piszcie jakie były wasze ulubione sceny z Peddie. ;)


---

Mam też do Was pytanie.
Gra ktoś z Was na www.myfreezoo.pl/ .?
Jeśli tak to proszę napiszcie mi swoje loginy na adres
anubis1063@gmail.com
a ja napiszę Wam swój.
Chodzi o to, że niedawno zaczęłam w to grać i szukam przyjaciół. :)

 


25 komentarzy:

  1. pierwszy pocałunek Peddie w 2 sezonie <33

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy Pat się wystraszyła i Eddie ją złapał <333

    OdpowiedzUsuń
  3. heh kiedy ona się wystraszyła? >??? mi podoba się najbardziej jak obrzucali się marchewkami : D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi gdy w 1 sezonie była nie widoma i on się tak do niej w jadalni przysunął, i następnego dnia gdy odzyskała wzrok, a on myślał że nie wciąż nie widzi, i ją w szkole złapał na chwile żeby się nie przewróciła. I jeszcze gdy ją upuścił. A w 2 sezonie gdy trzymali się za ręce podczas czytania książki o pożeraczu dusz, i jeszcze gdy w Patricie wstąpiła Ammit, gdy Eddie się dowiedział to z nią nie walczył tylko chronił i zwodził. No i wiele wiele innych scen.... sporo tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acocieto....18 maja 2013 17:42

      ale to nie było w 1 sezonie tylko 2 i w 3 a nie 2 sezonie.
      (ale każdemu może się zdarzyć pomyłka) ;)

      Usuń
    2. Co ja powygadywałam, no tak :P Coś w weekend nie myślę XD

      Usuń
  5. Acocieto....18 maja 2013 17:41

    mi się podobały pocałunki i w ogóle wszystkie z nimi sceny <3
    tak samo jak Fabiny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam my free zoo: sara525
    Będę grała we wakacje bo teraz zrobiłam sobie przerwę :). Ale napewno przyjmę!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się dużo podobało ale najbardziej to chyba te z początków ich znajomości

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nick na my free zoo to Smulson plis dodawajcie mnie do znajomych

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy pocałunek peddie
    wtedy gdy patricia pocałowała eddiego

    OdpowiedzUsuń
  10. housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) mam pomysł na twoje kolejne opowiadanie mogłabyś dac mi swój e-mail ? to ci napiszę mój pomysł. Myślę że to co chce ci napisac mogłoby cie zainbteresowac. :):)Czekam z niecierpiwosciua na e-mail papa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W 22 odc. jak ona się przestraszyła i tak fajnie się do niego przybliżyła a on ją tak złapał i się uśmiechną ... <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Peddie/Leonetta is the best23 maja 2013 16:39

    Mi się podobało jak Patricia nie mogła mówić i on jej tłumaczył, że ją bardzo lubi, a ona nie mogła mu odpowiedzieć i on myślał, że ona go ie lubi :) Wrzucisz coś na Leonettę?

    OdpowiedzUsuń
  14. ps. kiedy w końcu dodasz nhowego postaa... czekam i na to i na opowaidanie..

    OdpowiedzUsuń
  15. http://theyshouldbetogether.blogspot.com/
    Moje opowiadanie-proszę przeczytajcie

    OdpowiedzUsuń
  16. http://tajemnice-domu-anubisa-i-violetta.blogspot.com to mój blog któy nmiedawno załozyłam nie krytykujcie ale dobrze komentujcie :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chej a tego bloga po co masz, rzeby sobię był czy co????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem? Wiem dawno nie wstawiałam nic ale szczerze nie ma co wstawiać i z czasem u mnie też nie najlepiej bo jeszcze szkoła i mieszkam na wsi więc mam też obowiązki w szczególności, że pogoda ostatnio nie najlepsza.. :)

      Usuń
  18. Ej ty anonimowy. Chyba się zapominasz. !!!! Autorka tego bloga ostatnio nie ma czasu dodawac postów, ale nie długo to się zmieni i jeśli chcesz wiedziec to na swój 2 blog dodaje opowiadania regularnie , a na razie tutaj i tak nie ma o czym pisac. Więc interesuj się sobą , a nie innymi... Jak Ci się nie podoba to po co komentujesz itd. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nic nie pisz bo widziałem takie anonimy które wyzywały autorki od... nie powiem czego

      Fajny blog, obserwuję

      Usuń
    2. Dziękuję Wam bardzo. :)
      Postaram się częściej dodawać tu posty. :)

      Usuń