sobota, 4 maja 2013

Zagadka

Zagadka:

Pewien anonim przygotował dla Was zagadkę. 
A mianowicie: jest zdjęcie i coś z tym zdjęciem jest nie tak.
Waszym zadaniem jest napisać co jest nie tak jak powinno na tym obrazku.


Pierwsze 3 osoby zostaną wypisane na stronie głównej bloga.
Powodzenia. :)

PS. Bardzo dziękuję anonimowi, który zaproponował taką zabawę i przygotował to wszystko. :)

---

Planuję zrobić jakąś nową wykreślankę. 
Mam kilka propozycji. 
Pomóżcie mi wybrać najlepszą.
1. Wybieramy najbradziej złą postać w TDA np. Rufus. (to tylko przykład)
2. Kto był lepszym liderem Sibuny. (ale to byłoby krótkie głosowanie w między czasie)
3. Najzabawniejsza postać.
4. Najlepsze zdjęcie aktorów. (pokolei wszystkich uczniów z TDA.)
5. Najlepsza postać drugoplanowa.

To tylko moje propozycje. 
Jeśli macie inne piszcie. :)

---
Masz pomysł na jakies gry na blogu.?
Pisz śmiało na mojego maila:

anubis1063@gmail.com

---
Pod ostatnim postem w komentarzu jest wyjaśnienie dlaczego zablokowałam kopiowanie treści bloga. 
Jest to odpowiedź na komentarz. :)

---
Pozdrawiam .



9 komentarzy:

  1. Hej. To ja Ci to wysłałam i wiem co jest nie tak ale nie popsuję zabawy. A na wykreślankę to obojętnie co, każda propozycja jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co ja naprawdę nie wiem co jest nie tak.. widziałam takie samo zdjęcie kiedyś i nie widzę różnicy.... chociaż wydaje mi się że eddie miał tam głowę inaczej :D ale nie sądze żeby chodziło o to więc nie wiem . : D Pomysły na wykreślanki są mega!! musisz zrobic wsyzstkie ale pokolei. Może najpierw zrób lidera sibuny a potem zrób najbardziej złą osobę będzie to do siebie pasowało albo njpierw zła osobę a potem lidera : D przy okazji super kolażż !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem co jest złe:
    -Jerom z przodu
    -brak K.T i Willow
    -Jest Nina jest Amber
    -NIE MA JOY!

    Jeżeli dobrze odpowiedziałam, mogłabyś polecić tego bloga?:
    http://w-zwierciadle-sary.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. Chyba Jerom i Amber są na początku...I nie ma Joy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do zdjęcia to nie mam pojęcia O_o niezła zagadka!!! A co do wykreślanek to koniecznie zrób wszystkie, w jakiejśtam dowolnej kolejności, bo wszystkie są fajne! A mam pytanie mogłabyś na bloga dodać besty lub demotywatory z TDA, wiem ze tych po polsku to prawie niema ale w angielskiej wersju pewnie jest o wiele więcej. Taki tam pomysł jakby ci się kiedyś chciało poszukać! :D A to zdjęcie naprawdę trudne! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A to zdjęcie jest z drugiego sezonu, czyli nie musi tu być Kt i Willow. I te zdjęcie nie jest przerobione, to orginał. O to właśnie chodzi, co jest nie tak na orginalnym zdjęciu. Np. czego zapomnieli? kogo brakuje? ktoś wygląda inaczej niż w filmie?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jerome i Amber nie powinni stac z przodu .... Nie ma Joy .... Jest Mick ( o ile dobrze sie orientuje w oryginalnym go nie ma )

    OdpowiedzUsuń
  8. odpowiedź do tej zagadki jest taka że
    wszystko jest dobrze nic nie jest
    zmienione to oryginał :D

    OdpowiedzUsuń