środa, 19 czerwca 2013

Tłumaczenie (peddie)

Na mojego maila dostałam wiadomość z prośbą o przetłumaczenie rozmowy Eddiego i Patrici na końcu filmu, kiedy Eddie siedzi przy stole a Patricia do niego podchodzi. Jest to jeden z moich ulubionych momentów w filmie oraz wg. mnie najlepsza rozmowa Peddie. :)
Nie jest to jakieś super tłumaczenie bo na razie uczę się angielskiego, ale dużo rzeczy rozumiem. 
Dużo też uczę się angielskiego bo moim marzeniem jest zostać tłumaczem. 

P: Chcesz zatańczyć?
E: Nienawidzisz tańczyć.
P: Mogę zrobić wyjątek dla superbohatera.
E: Nie jestem nim. Nie będę wiecej.
P: Będziesz dla mnie. 

Kocham ten moment.

Jeśli macie jakieś prośby na tłumaczenie albo jeśli mam dodać jakieś informacje piszcie śmiało w komentarzach lub na mojego maila:
anubis1063@gmail.com

---
Streszczenie całego filmu znajdziecie  TUTAJ!

Proszę o komentarze. 
Streszczenie pisałam ponad godzinę analizując film, zrobienie screenów i zakodowanie ich zajęło mi jakieś 2 godziny + wstawienie wszystkiego na bloga jakieś 30 minut. 
Czyli na poprzedni wpis poświęcilam ponad 3 godziny, po to aby wszystko było idealnie i Wam się spodobało. Dlatego bardzo liczę na komentarze, gdyż wiele dla mnie znaczą. Jest to dla mnie motywacja i ogromna radość, że ktoś wogóle czyta moje wypociny. :)

---
Pozdrawiam. 

10 komentarzy:

  1. Peddie/Leonetta is the best19 czerwca 2013 20:17

    Super :)
    Od jakiś prawie 2 miesięcy wchodzę na Leonettę i nic. Bardzo bym Cię prosiła, żebyś tam też coś dodawała, bo KOCHAM twoje blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem, że blog o Leonettcie jest do usunięcia. Nie mam czasu na prowadzenie 3 blogów. Czekam jednak na kogoś kto byłby chętny na zostanie autorem tamtego bloga, żeby nie było trzeba go usuwać całkowicie. :)

      Usuń
  2. Hm AnubisOsirion ma racje prowadzenie dwóch blogów nie jest zbyt łatwe... ale 3 ? Zawsze jakiś zostanie pokrzywdzony . Musisz zrobic jakieś "ogłoszenie" na pewno się ktoś znajdzie kto by chciał przejac tego bloga :) I jak zwykle boskieeee <3 omonom :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham ten moment!!!Tłumaczenie dobre!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mam omamy ?> czy jest nowy obrazkowy nagłówekk ? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo tak, albo obie mamy omamy.

      Usuń
    2. Spokojnie, to żadne omamy. Nudziło mi się trochę w domu jak nie miałam internetu to zrobiłam nagłówek. :)

      Usuń
  5. Ja zawsze czytam troje wypociny i podziwiam cię za to! :D Tak trzymaj dziewczyno, może kiedyś spełnisz swoje marzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha ufff. a już chciałam isc do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. 45 yr old Research Nurse Tessa Dilger, hailing from Erin enjoys watching movies like Godzilla and Sailing. Took a trip to Quseir Amra and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń