czwartek, 20 czerwca 2013

Tłumaczenie na życzenie.

Moment kiedy Fabian dzieli się informacją z Sibuną, po tym jak rozszyfrował hieroglify w fiugurce. Sibuna znajduje się w klasie.

K.T: Myślę, że wiemy gdzie jest Eddie. Sofie (Sophia) miała schowany klucz od krypty. Fabian? Co jest?
F: Kto właściwie dotykał ten kamień? 
K.T, P, A, M: Ja.
A: I ty, Eddie, Cassie i Victor.
(Pierwszego zdania nie jestem pewna bo nie zbyt zrozumiałam, a to co prztłumaczyłam nie było zbyt logiczne. Ale mniej więcej znaczy to + drugie zdanie jest dobrze przetłumaczone) 
F: Wiem co znaczą znaki na figurce. Każdy kto kiedykolwiek dotknął kamienia, zmieni się w kamień. 

---
+ proszę o komentarze do streszczenia filmu. :)


2 komentarze:

  1. ostatnie zdanie takie tajemnicze.
    ja już chce film z lektorem <3
    tłumaczenie super <3

    OdpowiedzUsuń