piątek, 22 marca 2013

28 odc. The Best Anubis Girl



W 28 odcinku to Eddie był zazdrosny o Patricie, która dużo czasu spędzała z Benem.

Nie wiem czy to prawda ale słyszałam że nowe odcinki za 2 tygodnie dopiero będą, ale na wikipedii pisze, że w przyszłym tygodniu też będzie, więc już sama nie wiem. Mam nadzieję że za nowym odcinkiem nie będzie trzeba tak długo czekać bo znowu skończyło się w takim ciekawym momencie.

Tradycyjnie kilka screenów..


Mina Eddiego gdy dowiedział się że Patricia będzie w parze z Benem.


Patricia i Ben.(Na drugim planie Eddie i Alfie.. Ach te ich miny). 


Alfie po upadku. Eddie nie złapał go w teście zaufania bo zobaczył jak Ben obłapuje Patricie. (Kocham ten moment)

 

A tu Peddie razem. Eddie przygotował piknik.

----
The Best Anubis Girl.Wybraliście The Best Anubis Boy to teraz czas na dziewczyny. Głosujcie kto ma odpaść.

1. Willow 2. Amber 3. Mara 4. Nina 5. Patricia 6. K.T. 7. Joy


3 komentarze:

  1. Twój blog jest ZARĄBISTY, wiem, że to już mówiłam ale taka prawda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ej mam pytanie... skad wziełam 28 odcinek .. bo ja zanalazłam stronke .. ale tam jescze 27 i 28 nie dodali a chciałąbym obejrzec

    OdpowiedzUsuń