poniedziałek, 25 marca 2013

The Best Anubis Girl


Przepraszam za wczorajszy brak notki. Nie miałam kiedy napisać.

The Best Anubis Girl

Wczoraj nikt nie odpadł więc dzisiaj odpadają dwie:

Willow i Mara


Głosujcie kto ma odpaść.
Zostały już tylko Amber, Nina, Patricia i K.T.

----
Już jutro powinien ukazać się nowy odcinek.
Nie mogę się doczekać. Biedny Eddie o mało go nie przecieło.
Peddie Forever!
Ben niech spada.!
----

Blog ma już ponad 600 wejść.
Chciałabym aby było jeszcze raz tyle.
Piszcie w komentarzach co sądzicie o blogu, co mam zmienić, co wam się najbardziej podoba.
Komentarz może dodać każdy. Nawet niezarejestrowany.

----

Na koniec kilka gifów z Peddie.

I ten The Best Moment Ever

Peddie jako dowód na że przysłowie "Kto się czubi ten się lubi" jest prawdziwe. :)

5 komentarzy:

  1. Podobno na nickelodeon polska ukazała się reklama 3 sezonu, mogłabyś ją wstawić na bloga ja ukaże się w internecie? A blog bardzo fajny. GRATULACJE z powodu 600 odwiedzin! Podoba mi się że robisz notki do każdego odcinka, jak już coś bedzie konkretnego wiadomo o 4 sezonie to mogła byś napisać o tym na blogu, wiem że jest on o Peddie, ale kilka ogónych notek nie zaszkodzi. Ale Peddie kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Jak tylko jakaś z tych informacji się pojawi to napiszę.. Dziękuję za komentarz. :)

      Usuń
  2. Gratuluję tak wpsaniałego bloga.. lubię patriccie ona odpasc nie możee xd . nina .. eee kiedyś ja najbartdziej lubiłam ale teraz wole patriccie . kt. niech nie odpada niech odpadnie amber albo kt nooo jutro ma się ukazac nowy odcinek po angielsku a w czwartek ten sam tyle że tłuaczony i po polsku blog superr!!! właśnie eddiemu prawie reke odcieło xd ale na szczescie w pore go z tego wyciagneli xd pozdrooo zycze jeszcze 600 odwiedzin ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech nina odpadnie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. I♥TDA i tego bloga. Cieszę się że jest ktoś kto tak jak ja lubi Peddie. Ale wolę Peddie z 2 sezonu. No niestety wtedy było mniej Peddie, ale było śmieszniej. Peddie Forever.

    OdpowiedzUsuń