piątek, 29 marca 2013

Kto następny.?

Kto następny.?

Ammit aby powstać w pełnej swojej mocy potrzebuje 5 grzeszników.
Zdobył już dwoje: Victora i Patricie.
Kto będzie następny.?



Zasady takie jak w Detektywach.
W komentarzach piszecie kto może być następnym grzesznikiem.
Login osoby (z baje.pl lub z google) pojawi się na stronie głównej bloga.
Jeśli kilka osób odgadnie 3 pierwsze zostana wypisane.

Wyniki po odcinku w którym pojawi się kolejny grzesznik czyli nikt z nas nie wie kiedy.

Instrukcje jak wstawiać komentarz z loginem w poprzednich notkach.
Powodzenia
AnubisOsirion.

---
Za pomysł dziękuję Yacker Miller (Yaker3050) i Łucja Rak.

---
Co do najlepszego pocałunku notka pojawi się jutro bo dzisiaj nie dam rady. :)

24 komentarze:

  1. Sądzę że KT, i nie ma za co, mój nick to Yaker3050

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę że KT

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom KT ,bo w ostatnim odcinku Pat ją złapała tylko nie wiadomo czy ucieknie czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że K.T :)
    Mój nick na baje : HOA__4EVER

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę inna: Fabian :)

    Bananananana123

    OdpowiedzUsuń
  6. Nina_Sibuna..29 marca 2013 17:39

    K.T
    Mój nick na baje to : Nina_Sibuna..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również myslę że bęzie to kt... a po kt chyba alfie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mara

    erlestyna na bajach!

    OdpowiedzUsuń
  9. bo będzie zdrosna o joy i jerome


    erlestyna

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już nie mam po co pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Patricia _TDA29 marca 2013 22:11

    KT mój login na baje to
    Patricia _TDA

    OdpowiedzUsuń
  12. Eriestyna .. Mara ? czemu tak myslisz... ona chyba by i poszła do denby nawet... i ona chociaż ale mało prawdopodobne :DDnaraziee.. !!! dobranoc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam tak gdyż jest to prawdopodobne ! Gdyż ona będzie zazdrosna o pocałunek Joy i Jerome!

      Usuń
  13. myślę, że dorwą KT. Mój login na baje.pl -Paulunkam6

    OdpowiedzUsuń
  14. Alfie <3 nie mam żadnego konta :D

    OdpowiedzUsuń