niedziela, 31 marca 2013

To znowu ja...

To znowu ja. ;)

Mam kilka propozycji gier na następny tydzień. Tylko trzeba wybrać najlepszą.
Otóż proponuję:

Nauczyciele i Opiekunowie
Będzie polegała na tym że zrobię screeny wszystkich opiekunów i nauczycieli ale jedno zdjęcie będzie z znakiem zapytania. Waszym zadaniem będzie odgadną kim jest ten nauczyciel.

Testy:
Przygotuję zestaw pytań o TDA i poprostu odpowiadacie w komentarzach.

Postacie Tajemnic Domu Anubisa
Dodaję opis jakieś postaci a Wy piszecie kim jest ta osoba.

Zgadnij słowo
Zabawa typu wisielec. Dodaję jakiś wyraz ale z lukami np.
A_ _ b_s
a Wy odgadujecie jakie słowo się tam kryje i piszecie odpowiedź w komentarzu np.
Anubis.

Po co te wszystkie gry.? Otóż zależy mi na tym abyście i Wy mogli brać udział w tworzeniu bloga, a biorąc udział w tego typu grach to robicie.

Piszcie w komentarzach jaka gra ma być następna.
Jeśli wogóle jakąś z nich chcecie. :D

---
Zapraszam jeszcze do głosowanie na The Best Anubis Kiss oraz do obstawiania Kto następny.?
---
Mam do Was pytanie. Pamięta ktoś w którym odcinku mieszkańcy Domu Anubisa dowiedzieli się że Eddie jest synem Sweeta.?
---
Jeszcze raz życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych (choć pogoda pasuje do świąt Bożego Narodzenia).. No i jutro udanych żartów. ;p

Pozdrawiam
AnubisOsirion



5 komentarzy:

  1. Postacie Tajemnic Domu Anubisa lub Zgadnij słowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wiem która wszystkie fajne a kiedy dowiedzieli się to nie wiem można sobie na google wpisać w którym odcinku uczniowie dowiedzieli się że ojcem eddiego jest dyrektor albo coś w tym stylu powinno znależć :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. postacie lub zgadnij słowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Najfajniejsze jest... no nie wiem wszystko

    OdpowiedzUsuń