niedziela, 31 marca 2013

The Best Anubis Kiss

The Best Anubis Kiss:
Odpada numer 11 czyli Mara i Mick. 


Głosujcie kto ma odpaść.
---
Co do pytań kto jest na zdjęci 15 to w odcinku było że Fabian pocałował Joy ale na zdjęciu wygląda jak Nina. Nie mniej jednak uznajmy że jest tam Joy...

---
Do następnego odcinka zostało sporo czasu. Aż 2 dni.( dla mnie to dużo).
Przez ten czas możecie pisać co chcecie wiedzieć o mnie albo o Egipcie.
Postaram odpowiedzieć się na każde wasze pytanie. :)

Pozdrawiam
AnubisOsirion

6 komentarzy:

  1. Znasz jakieś ciekawe egipskie klątwy? No wiesz coś co mogło by być w 4 sezonie, a nawet jeśli nie to bardzo interesujące te starożytne rzeczy! Niech odpadnie 15.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech odpadnie 15 ostatnio obejrzałam ten odcinek po raz 2 i zdenerwowalam się strasznie na joy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech odpadnie 15 ostatnio obejrzałam ten odcinek po raz 2 i zdenerwowalam się strasznie na joy

    OdpowiedzUsuń
  4. pocałunek na obrazku 15 to nie Joy i Fabian, tylko Nina i Fabian! nie pamiętacie, jak Ninie się śnił bal, i na nim się całowała z Fabes'em?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myślałam że na 15 to nie Joy tylko Nina. I na poprzednich postach pisałam że to nie Joy. A odpaść ma 1, 12 lub 13. Ale wszystkie z Peddie mają zostać! Fajny blog.♥

    OdpowiedzUsuń