środa, 27 marca 2013

Tajemnicza postać


Tajmenicza postać z kończa 30 odcinka to Patricia.!.
Oto zdjęcie po rozjaśnieniu:

Zdjęcie lepszej jakości jest na wikia. Mój program nie działa aż tak dobrze ale postać widać.

Moje gdybanie jest takie, że w Patricie wstąpił duch Ammita.

Co myślicie o tym zdjęciu.?

Możliwe jest że Patricia została przemieniona (że tak powiem) przed tym niż zeszli do pokoju po raz drugi (po tym jak zerwali) bo Eddie się zapytał gdzie była, a ona mu odpowiedziała takie "Nigdzie". I ogólnie tak dziwnie patrzyła na Eddiego. 3 screen od końca w poprzednim poście).

10 komentarzy:

  1. właśnie tak myślałam ,że to będzie ona ,a co do peddie to mam nadzieje ,że wkońcu sobie wszystko wyjaśnią i się zejdą po raz kolejny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę w to uwierzyć!!! Po porstu nie ogarniam :P. Zapraszam na bloga! www.w-zwierciadle-sary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaker z baje.pl miała racje. Super blog. :* :) Dodasz obserwatorów. Na peewno dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG??!! Co to ma być??!!! Peddie Back

    OdpowiedzUsuń
  5. omg.. o tak sama od siebiue ona by tego nie zrobiła masakra po prostu . aona bedzie juz zawsze zła ? chodzi mi ogolnie cyzt eraz bedzie zła.. mam nadizjee ze sobie z eddiem wsyztsko wyjasnia.. i sie pogodza głupia denby !!!, ! xd musza sie pogodzic bo inaczej nie ma sensu ogladac tego no niby tak ale jak nina odesżła to teraz oni sie tak ogokie stali tacy najlepsi.. i po co ogladac to dalej .. ? jak nic fajnego juz tak za bardzo nie bedzie no do bra jerome i jpoy ale wiecie oni tacy poobocxni sa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sprawa to zdecydowanie najlepszy wątek całego serialu!!! Będzie mi troche smutno jak sezon ( a w końcu cały serial) się skończy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Znam ten ból. Sama nie wiem co ja będę robić jak to wszystko się skończy..

      Usuń
    2. A ja wiem, będziesz pisała scenariusze TDA na podstawie innych Egipskich legend :P Jak coś to zgłaszam się do pomocy :D

      Usuń
    3. Hah. Dobry pomysł... :)

      Usuń