czwartek, 28 marca 2013

Detektywi:



Okej. To teraz pobawimy się w detektywów.
Otóż zagdką będzie to kim jest postać w kapturze.

Zabawa polega na tym że piszecie w komentarzach imię tej osoby którą myślicie że jest ta postać.

Podpisujcie się swoimi loginami z baje.pl jeśli macie tam konto. :)

Login osoby która odgadnie kim była ta osoba pojawi się na stronie głównej bloga w następnej notce. :)
Jeśli kilka osób odgadnie na stronie pojawią się 3 pierwsze loginy.
---
Jak dodać komentarz z podpisaniem:
 Klikasz komentarz jako wyświetli takie coś:


Klikasz Nazwa/adres URL

Pokaże się coś takiego:

Tam gdzie pisze Nazwa wpisujesz swój login/imie. Pole Adres URL zostawiasz wolny i klikasz Dalej potem wpisujsze komentasz i Opublikuj.

26 komentarzy:

  1. patricia/pati7261 taki mam na baje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. Wydaje mi się, że to nie Patricia.Coś mi mówi, że to ben. Dlaczego? Nie wiem. On jest jakiś..tajemniczy. I przybywa do ich szkoły, wtedy,gdy jest potrzebny Denby. Dziwne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha..mój login na baje.pl taki sam jak na google

      Usuń
  3. to Patricia, na baje jestem Yaker3050

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...może Alfie albo KT?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam że to Patrcia. Mój nick na baje to Acocieto....

    OdpowiedzUsuń
  6. Patricia :(. Na baje.pl jestem jako Patricia and Eddie

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycia
    mój link na baje to : Martin12

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam że to KT albo patricia mój login na baje to
    Patricia _TDA

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam że to KT albo patricia mój login na baje to
    Patricia _TDA

    OdpowiedzUsuń
  10. Nina_Sibuna..28 marca 2013 16:36

    Patricia
    Mój login na baje : Nina_Sibuna..

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uważam że to Piper

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryzyk fizyk! Stawiam na Fabian'a ! :) ciastko05

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam że to kt.. albo patricia .. bo kt wtedy wyszła z pokooju a patricia została z chłopakami it.d iwec to mogła byc kt. ale na podstawie wczesniejszego odcinku.. 30 to to mogła byc patriccia wiec pewna nie jestem. soryy ze tak pozno .. ale nie zauwazyłam ze wstaiwłAS nowego posta..

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh no i na baje.pl jestem kocham ten film

    OdpowiedzUsuń
  15. K.T
    Na baje jestem : Lady.Cuks

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się wydaje że to mara bo patrzyłam na nos :D a pacia nie ma takich brwi wogule nikt nie ma Baje: Hunia Han hami
    ja nie wiem ktoto tródno określić :/
    moglibyście wejść na tego bloga? http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com/search/label/blog jakby co to nie mój :D robię tylko przysłóge jakiejś osobie :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak eddie miał wizję to ta osoba żóciła ten odtwarzacz jak hariet prawdziwa tak poprostu dziwnie się zachowywała :D poczekamy zobaczymy

      Usuń
  17. login na baje to : klaudusqa12345
    Nie wiem kogo wybrać. Stawiam albo K.T. albo Patricia. No bo K.T. jest spokrewniona z Robertem wiec tam może ma na nią jakiś wpływ ale z drugiej strony Patricia dziwnie się zachowuje. Ale raczej Patricia

    OdpowiedzUsuń
  18. uważam że to victor mój login to amber,

    OdpowiedzUsuń