wtorek, 26 marca 2013

29 odc, The Best Anubis Girl


Już jest 29 odcinek. Głównym wątkiem tego odcinka jest mecz w Dwa Ognie.
Fabian robił za maskotkę, bo Eddie nie chciał żeby zagrał. Chociaż na końcu to dzięki Fabianowi Dom Anubisa wygrywa zawody. 
W tym czasie K.T, odkryła inne wejście do sekretnego pokoju.
Ogólnie odcinek warty obejrzenia.!.

      No i oczywiście screeny:

Eddie po tym jak przecięło miotłe.

Fabian jako maskotka drużyny.
Peddie.
Pokonany Jerome.

Niezwyciężony Fabian.

Radość po wygraniu zawodów.
Eddie ogląda puchar.

---
Sądząc po zwiastunie tego tygodnia można wywnioskować że odcinki będą....wow..!
Joy i Jerome się pocałują, Eddie nie będzie mógł ufać nikomu, Frobisher zdobędzie władze.
Mam nadzieję że te dwa ostatnie to tylko wizja.



A tu zwiastun zapowiadający 3 sezon po polsku.

---
The Best Anubis Girl:
Po podliczeniu wyników ankiety i komentarzy
odpada K.T.

Zostały już tylko 3 dziewczyny:
Amber, Nina i Patricia.
Głosujcie kto ma odpaść.

---
Jesteś.? Skomentuj.
Dla ciebie to chwila a dla mnie mobilizacja
.
Komentarz może dodać każdy, bez rejestracji.!

ZAPRASZAM.!.

2 komentarze:

  1. Super notka i super odcinek! Szkoda że Eddie nie może nikomu ufać :( Super blog tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm.. ogląałam ten odcinek dzisiaj.. przed chilą no i głownie to ten mecz.. patricia i eddy się chyba coś pokłocili.... odcinek mi sie nie za bardzo podobał . Bo albo coś oi viktorze. denby .. i jej siostrze.. trcohę o kt i mecz. nic wiecej .. prawie nic oi peddy nie wiem o co sie pokłocili itd. bo tego akurat nie zrozumiałam.. mi sie ten odicnek nie podobał.. teraz nieh c odpadnie amber.. patricia ma zostac x d :)... ps. widziałam ten zwaistun .. i nw czy tak będzie. żę eddie będzie sam b owsyzscy "beda źli " i pforbisher chce zeby tez on był zły ..czy też tak nie bedzie.. ?!

    OdpowiedzUsuń