piątek, 29 marca 2013

32 odc i wyniki.

Kim była osoba w kapturze odgadło: 6 osób a 4 osoby rozwarzały między Patricią a K.T.
Tak jak pisałam wczesniej 3 pierwsze osoby to:

pati7261

Yaker3050

Patricia and Eddie



Pod uwagę brałam tylko konkretne odpowiedzi. Jeśli ktoś podał 2 imiona nie liczyłam do głównego. :)

Gratuluję wszystkim i dziękuję z udział w zabawie.!.

----


32 odcinek

Okej. To teraz o odcinku.
A więc tym złym jest Patricia. Ah. Te jej czerwone oczy...
Dziwnie się czuję patrząc na taką Pat. W każdym razie to Patricia teraz zbiera grzeszników. Złapali już Willow ale Alfie ją uwolnił, teraz Pat złapała K.T.
Biedny Eddie. nieczego się nie domyśla.
Oo. I pocałunek Jerome'a i Joy. Sweet. :)

Screeny:

Patricia i Denby.

Sibuna.

Peddie.


Jerome i Joy.

Niezadowolona Patricia bo Eddie przrwał jej śledzenie K.T.

Peddie.

Patricia i K.T. w stróżówce.

Patricia.

I jeszcze fotka ze zwiastunu:
Te jej czerwone oczy..
♣Zwiastun♣

---
Mam już kilka głosów żeby następne było głosownie na najlepszy pocałunek.
Co wy o tym myślicie.?
Jak będzie 5 głosów to to zrobie bo muszę powycinać screeny.

Widzę też że było spore zainteresowanie zabawą w detektywów.
Chcielibyście więcej takich zabaw.?

---
Komentujcie. :)

Pozdrawiam
AnubisOsirion

51 komentarzy:

  1. Szkoda..że jesczze nie dodałaś notki czkeamy na nią .. zawsze się skałdało że zanim obejrzałam nowy odcinek to ty już o nim nopisałas notke i pja pzreczytałam i wiedziałam jakie beda fajne momenty teraz cche ogladac 32 odcinek . a ty jesczze nie dodałas notki xd ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. omg patricia jest zła .. bo iwdziałam jak zdjemuje kaptur. a teraz idzie rozmawiac z denby omomom... ide zobaczyc co dalej.. czemu patricia.. ; (((

    OdpowiedzUsuń
  3. o.o z małejk notki dodałas duza super@!!! włąsnie obejrzałam 32 .. czemu pat jest ta zła i jak oni sie o tym dowiedza i jak zareaguja .. po za tym jak ona sie nstała ta zła ? pzreciez była dobra... czy eddie gdy zobaczy ze ona jest zła zostawi ja ? taa tyle pytan ; D czekam z niecierpliwoscia na 33 odcinek.. Żeby tylko kt do sarkofagu nie wrzucili... ; DDD czmeu złym nie mógł byc alfie lub kt.. ? tak cchemy wiecej takich zabaw i tez chce zeby był konkurs na najlepszy pocałunek.. ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ta zabawa była świetna, mogłabyś zrobić jeszcze obstawianie kto będzie następnym grzesznikiem, w sense czy Patrici uda się porwać KT, bo ja myślę że tak! I bardzo bym chciała wykreślankę o najlepszych pocałunkach. A tak przy okazji, ODGADŁAM KTO TO!!!! WWWEEEEEEE!!! I gratuluję reszcie którzy obstawiali e to Pacia :D Jesteście lepsi niż agenci FBI ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhaa gratki yaker.. ; DD no yaker ma super pomysł zrób .. tez takie cos .. na obstawianie kto potem bedzie wrzucony do sarkofagu i stanie sie złym !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście genialne.!. Jak tylko będę miała trochę czasu to przygotuję to odgadywanie. A co do pocałunków mam juz kilka screenów. Możecie mi tylko powiedzieć w którym odcinku był pierwszy pocałunek Peddie i ten cmok w policzek Fabiana i Niny z 1 sezonu.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sorka nie wiem, ale poszukam i jak znajdę to napiszę

      Usuń
    2. Okej. Dzięki.. Ja właśnie też przglądam odcinki. I o matko.! Jak oni się zmienili...

      Usuń
    3. 1 pocałunek Peddie był w odcinki 49-50

      Usuń
  7. Głupi ten konkurs bo w notce ,,Tajemnicza Postać'' rozjaśniłaś człowieka w kapturze i widać patricie bez sensu ten konkursy jestes głupiaa jak twój blog hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za krytykę. Oczywiście jeśli blog Ci się nie podoba nie musisz go odwiedzać.. :)

      Usuń
    2. To prawda jest nie fer ...

      Usuń
    3. Poco się kłucicie tylko bez sensu jest jak wstawias zodpowiedzi w poniższych postach

      Usuń
    4. Dobrze przepraszam Was.

      Usuń
    5. Nina_Sibuna..29 marca 2013 11:13

      Nie przepraszaj ich jeżeli nie podoba im się blog poco tu włażą ? :(

      Usuń
    6. A co do tego rozjaśnionego zdjęcia, to takie ( tylko w nieco lepszej wersji) było na wiki, więc lepiej że ona dała to na bloga, wszyscy mieli równe szanse!

      Usuń
  8. Właśnie też tego szukałam i nigdzie nie mogę znalezc.. ale spróbuje jeszcze poszukac... ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziom xD sam jesteś głupi . jak ci się nie podoba to po co wchodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwone Oczy xF29 marca 2013 11:10

    Znam blog który odgapia od cb wszystko nie kopiuje tylko przeisuje i obrazki szuka takie same ;/ Lool

    OdpowiedzUsuń
  11. Nina_Sibuna..29 marca 2013 11:11

    Lipa że za późno odpowiedziałam , ale ważne że udział brałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jedyny taki konkurs na tym blogu.. Więc jeszcze nie raz będziesz pierwsza. :)

      Usuń
    2. Nina_Sibuna..29 marca 2013 11:15

      Fajne konkursy ogólnie robisz :D
      Macie konto na baje ? Bo mój nick to Nina_Sibuna..
      :)

      Usuń
    3. Dziękuję.
      Mój login na baje to : Anka005

      Usuń
  12. ja na baje.pl jestem kocham ten film :D szukam i suzkam ale nie moge znalezc.. sorka AnubisOsyrion ... ale chyba twego nie znajde..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy.. Ja mam cały sezon 1 na płycie i 2 połowe więc wezme DVD i obejrze wszystkie. Powrócę do starych dobrych czasów. Haha.. :)

      Usuń
    2. Stare dobre czasy, aż łezka się kręci w oku, też muszę kiedyś obejrzeć wszystkie odcinki od początku, jakoś mi się zrobiło smutno :(

      Usuń
  13. xd... nom.. ja wczoraj obejrzalam z 11 odcinkow 1 sez .. a w czesniej chyba z 10 2 sez xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ogólnie najbardziej lubie 2 sezon... Ale bardzo lubie też 3 bo jest taki jakby to powiedzieć... inny... Strasznie dużo się dzieje i jest bardziej tajemniczy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nomn,.. jeszcze peddy.. ale jestem ciekawa ze jak sie eddy albo onie dowiedza ze patricia jest ta zła to eddie z nia zerwie i wgl.. ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie zerwą i Eddie Patricie uwolni z tego grzechu... No bo to jest Peddie i musi być.. :D

      Usuń
  16. Nommm : DDD masz jakies gazetki tda ???... bo ja szukam po sklepach ale nigdzie znalezc nie moge...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam. Widziałam w jednym sklepie okładke TDA ale okazało się że to płyta.

      Usuń
  17. Eh.. szkoda : D .. przez to tda .. ogolnie przez jakis ostatni ponad rok interesuje mnie ogolnie egipt.. itd..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah.. Ja ogólnie interesuję się starożytnymi miastami. Na pierszym miejscu jest Grecja a na drugim Egipt.. :)

      Usuń
  18. o.o superrr :P... Jestem.. ciekawa kiedy bedzie 33 .. odcinek.. a ty musisz dobrze sie uczyc z angielskiego bo widac ze jak ogladasz po angieslku to prawie wszystko rozumiesz .. bo potem screeny dodajesz itd. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Czy dobrze się uczę angielskiego.? No troszkę. Ale najwięcej się nauczyłam z filmów, książek ( bo niektóre czytałam orginalne z włączonym tłumaczem haha. Książke 20 stron czytałam tydziń. xd) no i z rozmów z rodziną ktora mieszka własnie w Londynie i Australi. :)

      Usuń
  19. O... to ciekawie i fajnie : ) mam nadzieje ze bedziemy mialy okazje jeszccze ze soba popisac.. czekam z niecierpliwoscia na twoje kolejne notki :) ja bede sie zbierała milo mi bylo z tb pisac i ciebie lekko poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajmnie.. :)
      Możliwe że jeszcze dzisiaj dodam nową notkę z tym konkursem na odgadywanie... :)

      Usuń
  20. 1 i 2 sezon był taki monotonny, w 1 sezonie jedna zagadka prowadziła do drugiej, a w 2 jedna pułapka prowadziła do następnej! Sibuna od pierwszych odcinków wiedziała już czego ma szukać, a w 3 jest inaczej, na początku jest kapsuła, bransoletka, Denbu która nie wiadomo czego chce, i co dalej? Akcja się świetnie rozkręciła, mi się najbardziej podoba 3 sezon, a wam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby połączyli 2 i 3 sezon to byłby hit.. Bo ja np lubiłam Eddiego z 2 sezony był z niego taki niegrzeczny chłopak , że tak powiem.. Ale ogólnie akcja jak dla mnie najlepsza w 3 sezonie..

      Usuń
  21. Myślę że Patricii się nic nie stanie :33

    OdpowiedzUsuń
  22. mi ... nw.. podoba si te bardzooo 3 :))))) .. dzieki mam nadzieje ze ja do'zisiaj zobacze narazie.. !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Twój blog.Fajnie że mamy podobne zainteresowania<33.Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dzisiaj prawdopodobnie dodam kolejną wykreslankę i grę. A notka o odcinku dopiero we wtorek..

      Usuń
  24. Eddie teraz taki miły i opiekuńczy, taaaa! Brytania zmienia ludzi, albo Brytyjki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. O i porobiłaś już screeny z pocałunkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już 4. Teraz przgladam opisy odcinków w których jeszcze były pocałunki. Jak dobrze pójdzie to dodam wszystko dzisiaj. :)

      Usuń