wtorek, 2 kwietnia 2013

33 odc

33 odcinek

Jeszcze go nie ma :( Nawet na amerykańskiej stronce na której zazwyczaj oglądałam.
Ale jak tylko się pojawi dodam notkę.
Wiem za to że to w tym odcinku na końcu Patricia będzie miała czerwone oczy poddczas rozmowy z Eddim (chodzi o ten moment z zwiastu).
Prawdopodobnie Eddie ocali K.T. i nie zostanie ona grzesznikiem ale tego nie wiem na 100%.
Czyli odcinek będzie ciekawy.

---
The Best Anubis Kiss:
Opada nr 16 czyli
Amber i Alfie.

Głosujcie kto ma odpaść.

---
Zgadnij słowo.

Większość chciała zabawę zgadnij słowo i postacie. Ale zaczniemy od Zgadnij Słowo więc gramy.

Uwaga. Zasada jest jedna. Codziennie od jutra ok. godziny 20.00 będą pojawiać się nowe słowa. Podaję godzinę dlatego że chcę żeby każdy miał szansę na zwycięstwo.
Postanowiłam, że wygrany będzie tylko 1 i będzie to osoba która pierwsza odgadnie właściwe słowo.

---
Pozdrawiam 
AnubisOsirion



8 komentarzy:

  1. a może dlatego że są święta nie było wczoraj odcinka 33 i może dlatgo ma go w necie.Tak myślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam ale na wikipedi dodali już opis 33 odcinka i jest data 1 April czyli wczoraj..

      Usuń
    2. no to nie wiem.Powinno już być w internecie.Już się nie mogę doczekać.ledwo wstałam i odrazu na komputer ,żeby oglądać,ale tu rozczarowanie. :(

      Usuń
    3. Ja tak samo. Nawet wcześniej wstałam.. :/

      Usuń
    4. no ja też ,ale nic.Przeszukałam cały net i nigdzie nie ma filmu nawet linku ,bo bym na baje wstawiła dla tych co też czekają ,ale nic nie ma ;/

      Usuń
  2. Nom nie ma ; ((((../ ps.. nie dodawałam ci ostatnio do twoich notek komów bo byułam u rodziny.. ; DDD superr.. :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. odpaść ma nr 15

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno odpadnoe 15 no i ma odpasc ; DDd

    OdpowiedzUsuń