czwartek, 25 kwietnia 2013

Polewka

Polewka:

Odpada nr 4

Głosujcie które ma odpaśc.

---
Już po egzaminach więc wracam na bloga. :)
Mam już pomysł na następną zabawę ale to będzie niespodzianka.
Sprawdzajcie więc codziennie czy coś się nie pojawiło na blogu. :)

---
Nowy blog.?

Ostatnio zaczęłam oglądać serial Violetta. 
Słyszałam o nim już wcześniej ale jakoś nie za bardzo chciało mi się oglądać.
Kiedy jednak obejrzałam 1. odcinek to całe 15 odcinków obejrzałam w ciądu jednego dnia i teraz oglądam regularnie jak tylko pojawi się w necie (brak disneya).
A więc mam pytanie. 
Chcecie blog o Violettcie taki jak o TDA.?
I np. był by tytuł Leonetta albo coś w tym stylu bo jestem fanką Leona i Violetty.

Piszcie w komentarzach.

--- 
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Też jestem fanką Leona i Violetty więc myślę,że to fajny pomysł.Powinnaś zrobić taki blog,tylko mam nadzieję,że nie zapomnisz o peddie.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym blogu nigdy nie zapomne i będą tu też notki. :) Aż do 4 sezonu bd dodawać notki o poprzednich sezonach i robić konkursy. :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z powyższym komenatrzem . ja lubię Viole.. ale Leon jest też ok ale jest trochę takim cwaniakiem .. jak mówi te teksty i tak zakochasz się we mnie i tak będziesz moja itd.. jaa... : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. Ale jest słodki. Zresztą w kolejnych odcinkach będzie jeszcze fajniejszy.. :)

      Usuń
  3. Ja nie lubie Violetty ale jak chcesz to zrób o niej bloga, tylko nie waż mi się zapomnieć o Peddie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Nie martw się.. Minimum 1-3 razy w tygodniu będzie notka na tym blogu. A może częściej. Zobaczymy.

      Usuń
  4. Może być :). też bardzo lubię Violettę i Leona, a nie tego buraka- Tomasa :D. Tylko nie zapomnij o Peddie1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem fanką Violetty i Leona, ogólnie cały serial kocham! *_* Zrób bloga, tylko nie zapomnij o Peddie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. chętne bym odwiedziła bloga o Violettcie. Sądzę że byłby super tak jak ten. Nie mogę się doczekać nowej zabawy. Może wpadniesz do mojego http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com organizuje wieczorem mini konkurs zachęcam do wzięcia udziału

    OdpowiedzUsuń