piątek, 5 kwietnia 2013

36 odc

Zgadnij Słowo:
Jako pierwsza wszystki 3 słowa odgadła:
Yacker Miller
wyróżnienie otrzymują:
humorekxd
Łucja Rak
i
Patricia Williamson
(Patricia and Eddie)

Gratuluję.!.
I dziękuję wszyskim za udział. 
Już dzisiaj ok. 20:00 dodam kolejne słowa. :)

---
Fabian jest zły. Brakuje im już tylko jeden grzesznik.
Eddie powiedział Alfiemu o tym że to Pat jest grzesznikiem. A potem Alfie dowiedział się o Fabianie.
Eddie zadzwonił do Piper żeby dowiedzieć sie słów piosenki (nie wiem o co z tym chodzi). Na końcu kiedy Eddie szuka K.T. zza jego pleców wyjawia się Robert i koniec..
Ja chcę już wtorek.!.

Screeny: 
(przepraszam ze tak mało ale komputer mi sie zawiesza)

Peddie.

Poznajecie ją.?
To Piper.

Pat wchodzi do pokoju poddczas gdy Eddie rozmawia z jej siostrą.

Robert pojawił się za Eddiem.
Eddie.
---
Już w przyszłym tygodniu koniec 3 sezonu.
Czy tylko mi jest tak smutno.?
A pod koniec będzie się działo.
♦Tu macie dowód.!.♦
---

The Best Anubis Kiss:

Waszym zdaniem na tytuł The Best Anubis Kiss nie zasługuje 
nr 3 oraz 4
obydwa Fabiny.
Zostały same pocałunki Peddie.
Jednak który jest ten najlepszy.?
Głosujcie kto ma odpaść.


---
Na koniec fotka dawnego Eddiego.

Na moje ładnie mu w czarnym. xD
---
Przypomina że już ok. 20:00 nowe zgadywanki do Zgadnij Słowo.
Zapraszam.!.
---
Pozdrawiam
AnubisOsirion


18 komentarzy:

  1. no bardzo ładnie mu w czarnym.mi też jest smutno ,że to już koniec sezonu.jak myślisz jak się skończy? mam nadzieje ,że peddie nie zerwie tylko przedtrwa

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też, i fakt w czarnym mu bosko, i czy tylko mi nie podoba się to że Eddie bdzie łaził w tym dziwnym stroju z przedstawienia do końca sezonu, a przy okazji ten koniec zapowiada się straszny O_o jak finał Harrego Pottera. A ja w ramach buntu nie zagłosuje na to aby odpadł jakiś pocałunek Peddie boo....... BO TAK! Niech wygrają wszystkie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. No faktycznie mi też trudno byłoby wybrać ten naj pocałunek Peddie bo każdy był słodki. Naszczęście nie ja wybieram tylko Wy..
      A tak wogóle to mi też nie podoba sie ten strój Eddiego z przedstawienia. Juz lepszy był by mundurek.. Albo chciaż jakaś normalna bluzka. Ale trudno. A końcówka sezonu zapowiada się super. Nie mogę się doczekać choć z drugiej strony nie chcę już końca....

      Usuń
    2. powinien mieć na sobie czarną skórzaną kurtkę

      Usuń
    3. No, a nie ubrali go jak takiego klowna... Chociaż ten krawat mogli darować i ta kurtka też jakaś taka... Nie pasuje do niego....
      No ale to nie zmienia faktu że odcinki na pewno bd super. :)

      Usuń
  3. Ciekawe jak zachowała się Paty gdy to zobaczyła. Muszę szybko nadrobić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej a w tej zapowiedzi to nie było Niny, a miała być w finale :/
    _____________________________________________________________
    Smutno to bd każdemu, ale wkrótce bd po polsku na nickelodeon. i bd 4 sezon. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też słyszałam że ma być Nina ale nigdzie jej nie widzę.. Chyba że tak dobrze się maskuje. xD
      A na 4 sezon będę czekała z niecierpliwością. ..

      Usuń
    2. Ta zapowiedź była bardzo krótka, a poza tym i tak by Niny nie pokazali może to będzie niespodzianka

      Usuń
    3. No mam nadzieję. Ale ostatnio było tyle plotek na temat tego sezonu: najpierw śmierć Mary, śpiączka Fabiana i poszukiwanie krzyża o którym naet mowy nie było. Więc co do Niny to już nie wiem.

      Usuń
    4. Ale ma wrócić Nina i Amber tak pisało na wiki. więc sądzę, że to prawda :D

      Usuń
  5. Nieważne ją chcę nine i super notka

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ok.. nie chce konca seoznu 3 bede ryczec ; DD tak jak zawsze podk koniec kazdego sezonu ale co sie bedzie ze mna działo po 4 ; (((... ; p / peddie!!! . . . . . . niech sie 3 sez nie kponczy nie!!!!; D ja tez nie głosuje na pocałunek kazdy jest super prztyłąnczam sie do buntu patricic miler.. :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie będę ryczec na koniec mam nadzieję że bedzie 4 bo tak to .......:( :-[ :( szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam w reklamie finału pisze 4 season left co to znaczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem rozdarta. Z jednej strony sezon się kończy, a z drugiej to już koniec tajemnic. Mam na dzieję że bd 4 sezon TDA. No i fajnie by było jakby wszyscy wyglądali i tak się zachowywali tak jak w 2 sezonie, no i w 4 sezonie nie bd Mary tak czytałam, ale mam na dzieję że wszyscy inni będą i pary też przetrwają.
    anonim 22

    OdpowiedzUsuń
  10. No racja ładnie mu w czarnym. Moim zdaniem Eddie to największe ciacho w TDA. Ale fajniej wyglądał w 2 sezonie no i zachowywał się też fajniej. LOL I♥TDA
    anonim 22

    OdpowiedzUsuń