wtorek, 9 kwietnia 2013

37 odc

Zgadnij Słowo:

Wygrywa:
Acocieto....

Wyróżnienie otrzymują:
Yacker Miller
Yacker
Patedi27


Eddie miał być kolejnym grzesznikiem na szczęście im się nie udało. Biedny Eddie. Usłyszał w tym odcinku wiele nieprzyjemności np. Sweet powiedział że nie chciał takiego syna a Patricia że nigdy tak naprawdę go nie lubiła... Eddie na szczęście tylko udawał gniew i gdy został wrzucony do sarkofagu to nic się nie stało.
Ciekawe co będzie jutro...

Screeny:
Eddie zostaje porwany.

Dusza Erica Sweeta uwięziona w sarkofagu.

Eddie jak zobaczył swojego ojca.

"Są miliony nastolatków na świecie, a ja mam CIEBIE"

Pat próbuje zdenerwować Eddiego.

Viktor przytula Eddiego żeby go zdenerwować.

Eddie wepchnięty do sarkofagu.

"Naprawdę myśleliście, że jestem wściekły?"

Eddie.

Wściekły Robert.

---
Na początku chcę przprosić ale nie dałam rady zrobić żadnej nowej wykreślanki.
Ostatnio mam sporo nauki głównie przez zbliżające się egzaminy gimnazjalne.
Postaram się zrobić chociaż jedną w tym tygodniu ale niczego nie obiecuję.
---
Niedługo pojawi się ankieta w której będziecie wybierać swoją ulubioną postać z TDA.
---
Przypominam że o 20:00 nowe słowa.
A teraz tak dla zajęcia czasu napisałam dla was zagadkę:

Dziewięć bóstw na tronie zasiada:
Pierwszy z nich mądry jest lecz stary,
Syn jego drugi
Nad powietrzem posiada władze
W podziemnych odchłaniach
Trzeci władze sprawuje,
Czwarty natomiast,
Otwartym niebem kieruje
Ziemia też ma swojego boga,
Który piąty jest z dziewięciorga,
Gdy zaś śmierć po kogoś przychodzi,
Szósty decyduje, czy do raju przechodzi,
Żona jego jest siódma, rodzin opiekunka,
Ósmy potężny jest choć mroczny,
Burze przynosi w podarunkach,
Dzięwiąty szacunkiem lecz i strachem obdarzony,
Na głowie imię swe nosi, zamiast korony.

-
Rymowanka nie dotyczy Tajemnic Domu Anubisa, 
ale dotyczy Egiptu.

Piszcie w komentarzach imiona tych bogów. A jeśli wiecie napiszcie też jak nazywa się ten kult.
Informacje zaczerpnełam z moich książek ale w internecie też to znajdziecie.
Powodzenia.

---
Pozdrawiam
AnubisOsirion




13 komentarzy:

  1. trudna ta rymowanka. jak szukam w necie to nie mogę znaleźć. możesz podać chociaż stronę. Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie jest dokładnie napisane.. Rymowanke pisałam na podstawie książki ale teraz patrzyłam w necie jest wiele stronek z tymi informacjami tylko niektóre nie są pokolei ale to nie ma znaczenia. ;) Wpisz w wyszukiwarke bogowie egipscy lub mitologia egipska. Podpowiedź jak to znaleźć jest też w rymowance... Powodzenia.. :)

      Usuń
  2. AnubisOsirion chciałam spróbować rozwiązać rymowankę, ale nie dam rady o w necie szukam i szukam i nie mogę znaleźć.
    A co do wygranej w Zgadnij Słowo dzięki ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczytalam że nathalia (nina) napisała na twiterze że wróci na finał hoa anonimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę.? Dzięki za informacje... :) Ale się cieszę. ;)

      Usuń
    2. A o tym, że Nathalia(Nina) to wiedziałam, że wróci od jakiegoś czasu i że Amber ma też wrócić. ;)

      Usuń
    3. Ja też wcześniej słyszałam ale to były tylko plotki o tym że na TT napisała o tym to nie wiedziałam.

      Usuń
    4. Nie ma za co :D też się cieszę że będzie anonimka

      Usuń
    5. Nie ma za co :D też się cieszę że będzie anonimka

      Usuń
  4. Pierwszy Bóg to Atum
    Drugi Bóg to Amon
    Trzeci Bóg to
    Czwarty Bóg to Nut
    Piąty Bóg to Geb
    Szósty Bóg to Imset
    Siódmy Bóg to
    Dziewiąty Bóg to
    Więcej nie znalazłam. Mam nadzieję że chociaż to mam dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy bóg to Chepre
    drugi bóg to Amon
    trzeci bóg to Set
    czwarty bóg to Nut
    piąty bóg to Geb
    szósty to Ozyrys
    siódma to Izyda
    ósmy to Set
    a dziewiąty to Horus
    :) ciastko05

    OdpowiedzUsuń