poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nominacje

Okej. Mam chwilkę.
Po pierwsze chciałabym podziękować za nomicje..
Szczerze mówiąc nie spodziwałam się tego. 
Dziękuję.

Zostałam nominowana do Libster Awards przez Aleksandra Anduła.
Odpowiedzi na pytania z blogu: http://violetta-poland.blogspot.com/

1. Lubisz czytać lub pisać opowiadania?
○ Czytać owszem, w pisaniem tochę gorzej. Kiedyś pisałam opowiadanie o bogach greckich ale mi nie wyszło i usunęłam. Nie mam talentu do tego typu rzeczy.
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny i czerwony, bardzo lubię też niebieski.
3. Ulubiony serial lub program?
Oczywiście Tajemnice Domu Anubisa, ale lubię też inne seriale.
4. Jaki masz teraz humor?
Jestem na maxa szczęśliwa.
5. Co w sobie lubisz?
Poczucie humoru.
6. Jaka jest twoja najgorsza cecha?
Bywam strasznie niecierpliwa.
7. Ile masz blogów?
Na razie 1. Może w przyszłości będzie więcej.
8. Masz laptopa czy komputer?
Komputer.
9. Jakiego koloru masz oczy?
Niebieskie.
10. Ile masz lat?
Rocznikowo 16.
11. Jesteś leniwa/leniwy?
Tak i to bardzo.

Nominuję:
Nie mam więcej ulubionych blogów. 

No to moje pytanka:
1. Lubisz zwierzęta, jakie.?
2. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka.?
3. Ulubiony przedmiot w szkole.?
4. Ulubiony kolor.?
5. Znak zodiaku.?
6. Lubisz czytać książki.? Jeśli tak to jakie.?
7. Baton, ciastka czy czekolada.?
8. Ulubiona piosenka.?
9. Ulubiony film/serial.?
10. Masz rodzeństwo.?
11. Co lubisz robić w wolnym czasie.?

---

Otrzymałam takze nominacje do The Versatile Blogger przez Aleksandra Anduła i Lady.Cuks . 

Każdy nominowany blog powinien:
- podziękować za nominację na jego blogu
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger 
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują

A więc 7 faktów o mnie:
- interesuję się starożytnym Egiptem i Grecją
- mam na imię Ania ale znajomi mowią na mnie AniTa (tak przez duże T)
- uwielbiam konie, nie mam swojego ale często jeżdżę z wujem
- mój ulubiony przedmiot w szkole to historia i angielski
- kocham czytać książki paranormal romance, fantasy i s-f
- nie cierpię gotować 
- bardzo lubię robić zdjęcia (potrafię przez 3 godziny bez przerwy chodzić z aparatem i robić zdjęcia)

Bardzo dziękuję wszystkim za nominację. Nie spodziewałam się.. Dziękuję..!

No to ja nominuję:
Lady.Cuks
Pa łka
Karooolcia
Ania M.
Patricia Miller

---
Jeszcze nigdy nie byłam nominowana więc jeśli popełniłam jakiś błąd to proszę mnie poprawić.



6 komentarzy: