piątek, 12 kwietnia 2013

40 odc


Nie będę opisywać tego odcinka.
Przyznam się tylko że oglądając końcówkę miałam łezki w oczach 
i moim zdaniem to był najlepszy end sezonu jaki kiedykolwiek widziałam. :)

Screeny.:
Eddie

Eddie i K.T. ocalają świat. :)

Stary Robert.

Eddie i K.T.
A na drugim planie smutna Pat.

Patricia.
Jak zobaczyła Eddiego i K.T. razem miała łzy w oczach.

Czyżby było coś na rzeczy.?
Fabian i Mara świetnie się dogadywali. 

"Haha. Twoja mina."

"To ty. Chcę być z tobą. To zawsze byłaś i będziesz ty."
"Yacker!"
<3

O tak.! Peddie znowu razem!
(Kliknij na zdjęcie)

Sibuna.!.

Cała ekipa Domu Anubisa. 

---
Czy tylko ja wzruszyłam się na końcu.?
Podobno czeka nas jeszcze finał, który będzie trwał 90minut.

---
Wieczorem dodam gify z pocałunkami Peddie.
---

Pozdrawiam
AnubisOsirion

13 komentarzy:

  1. SWEET PEDDIE KISS! A odcinek jakiśśśś..... za krótki, a co do tego 41 to jesteście pewni że to nie koniec? No bo to wyglądało na finał, ale może chcieli nas zmylić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie wydaje mi się że to był finał ale na anglojęzycznych stronach pisze coś o Season 3 Movie. Gdzieś czytałam że to bd finał a na innej stronie czytałam że będzie to streszczenie całego 3 sezonu. Więc nie wiem.. :)

      Usuń
  2. hehe.. ja też miałam łzy w oczach pod koniecc ; DDD i myslałam ze eddie pocałuje wtedy kt. i było mi zal pat . ale !! pocałował jaaa a nie kt !! :):) chciałabym zeby byłłł 4 sez tda i zeby to nie był osattni odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak samo ja uwielbiam TDA i nie chciałabym żeby się skończyło

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę to wszyscy smutni z powodu końca sezonu. Czyli nie jestem jedyna. :)
    Swoją drogą ciekawe dlaczego ten sezon liczył tak mało odcinków. 1 sezon - 60, 2 -80 a 3 tylko 40...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym i drugim odcinki trwały po 10 min, a w trzecim 20 min, więc pewnie dla tego.

      Usuń
    2. tak dokładniej to *15 min te z 1 sezonu

      Usuń
    3. Aha. No tak. Zapomniałam o tym... Ale i tak krótki był ten sezon..

      Usuń
  5. ej ,ale fajna para byłaby z Fabiana i Mary.Oboje kujoni. Ciekawa jakby się nazywali.Może Fara albo Mabian hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słodko razem wyglądają.. :)
      Hah.. Fara... Tam gdzie mieszkam jest kościół który nazywają Fara.. ;p

      Usuń
  6. To był finał 3 sezonu. Ale mają zrobić House of Anubis: Movie. :) To będzie ten odcinek 90 minutowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. tsa? .. . no a co w tym odcinku zrobią : D ? nina niby miała przyjechac i amber.. chiałabym zeby przyjechała piper . fajnie by było gdyby piper była z alfiem. fajne w 2 sez razem wygladali :D ; D

    OdpowiedzUsuń