czwartek, 4 kwietnia 2013

35 odc

A to kto.?
Poprawna odpowiedź: Robert Frobisher.

Pierwsze 3 osoby które odpowiedziały poprawnie to:

Maja 

Hunia Han hami

Tigunia432

UWAGA.!.
Pod uwagę brałam tylko konkretne, pojedyńcze odpowiedzi (podana jedna osoba).
Jednak chciałaby wyróżnić:
Gaduła♥
To ona pierwsza napisała Fribisher szkoda tylko że dodałaś Victora. :)

Gratuluję Wam.!.
A innym życzę powodzenia w innych konkursach. :)

---

Do pokoju Fabian wszedł Robert udający chorego. Chciał aby Fabian pomógł mu napisać do końca jakąś książkę. Jednak to był podstęp. Eddie też zauwarzył czerowne oczy Patrici ale nie dawał tego po sobie poznać. Jednak potem przeprosił K.T. i wyznał jej że jego dziewczyna jest grzesznikiem. Widać było ze jest smutny. Na końcu Fabian został grzesznikiem.
Wiedzieliście że Sweet też jest niewolnikiem Roberta.? 

Screeny:

Robert wchodzi do pokoju Fabiana.

Eddie po tym jak zobaczył oczy Patrici.

Sweet jako grzesznik.
Współczuję Eddiemu: najpierw jego dziewczyna a teraz ojciec.

Eddie rozmawia z K.T.

Peddie.
Niezadowolona Pat, bo Eddie przeszkodził jej w prowadzeniu Alfiego do stróżówki.

Zły Fabian. Jego grzechem chyba była pycha.
Jakoś nie mogę się przyzwychaić do tych jego złowieszczych min.

---
The Best Anubis Kiss:

Odpada nr 2 czyli
Fabian i Nina
oraz
nr 13 czyli
Jerome i Mara

Głosujcie kto ma odpaść.
---
Kto następny.?
Niestety nikt nie wygrał tego konkursu ponieważ następnym grzesznikiem był Sweet.
Jednak chciałabym wyróżnić:

Tigunia432

Obstawiała ona Fabiana a On był czwartym grzesznikiem więc...

Robert ma już 4 grzeszników.. Zostało jedno miejsce..
Chcecie znowu zabawę w Kto następny.?
Piszcie w komentarzach czy chcecie czy nie. :)

---
Już dzisiaj ok. 20:00 pierwsza część zabawy Zgadnij Słowo.
Zapraszam.!.
---
Pozdrawiam
AnubisOsirion






20 komentarzy:

  1. myślę że nie uda im się zdobyć kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że chcemy ja myśle ze natsepny bedzie alfie.. biedny eddoie. nie moge doczekac sie 36 ja co prawda w angolu swietna nie jestem.. i własnie dizkei bo dzieki tobie teraz wiem ze eddie juz wie.. ; (( ; )))/. biedny.. ale patricia tez jest biedna bo ona tego nie kontrolluje .. ; DD. Niech odpadnie numer 3 ; DDD ja koncze narazie papa!! pozdro dla anubisosyrion i wsyztskich innych ; DD:D :P

    OdpowiedzUsuń
  3. następny będzie Alfie :P / Oola ps. Sorki nie mam konta żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa i jeszcze jedno tam w rodu to zdjęcie z ,, Lady .Cuks ,, to jest mara nie Patricia to było wtedy jak szukali ducha w 2 sezonie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę że Mara albo Alfie nie mogę się doczekać finału 12 kwietnia jak SZYBKO mineło co nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nawet za szybko. A jeśli będzie 4 sezon to dopiero w 2014 roku.

      Usuń
  6. Mara, myśle że ona będzie zła na Joey kiedy powie jej, że kocha Jerome'a :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchajcie na liście odcinków pojawiają się plotki ze Amber i Nina wrócą a Robert umrze a w odc 39 House of Ammut Ammut pojawi sie jako dziwna kobieta czyli do 39 odc muszą złapać grzesznika link http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_House_of_Anubis_episodes
    NWS ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Ciekawe.. Ja czekam na promo następnego tygodnia i ogólnie czekam na przyszły tydzień. Nowe odcinki.. :)

      Usuń
  8. Według mnie chyba nie zdążą, ale jakby już był to może Maraa... albo Caroline. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam na imię maja i to ja byłam tym anonimem który zgadł że to frobisher

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja dla odmiany mówię Harriet, albo Vera z 2 sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Alfi mój login na baje to Patricia _TDA

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej odpuścić może 2. Jestem ciekawa co się dalej stanie. Szkoda że jeszcze tylko kilka odc. anonim 22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. To znowusz ja anonim 22 sory za literówki ale piszę z telefonu.

      Usuń
  13. nie bedzie chyba 4 sezonu bo ogladalam zakonczenie roku i wiktor odszedl

    OdpowiedzUsuń