środa, 10 kwietnia 2013

38 odc


Jeśli chodzi o ten odcinek to poprostu nie wiem co powiedzieć.
Przez cały czas jak oglądałam siedziałam jak na szpilkach.
Alfie został ostatnim grzesznikiem. Eddie i K.T odnaleźli ostatni fragmęt artefaktu.
I uwaga: był kolejny pocałunek Peddie.!.
Eddie chciał żeby Pat odzyskała wspomnienia. Mówił o ich pierwszym pocałunku, o spotkaniu, o chwilach które razem spędzili. Jak to mówił miał tak jakby łzy w oczach, podobnie jak Pat. Słodkie...:)
A i jeszcze jedno Ammit została (w TDA jest to kobieta) uwolniona.


Dzisiaj tylko 3 screeny bo odcinek jest bardzo słabej jakości.
"Ta zła Patricia nie jest prawdziwa."

"Pamiętasz nasz pierwszy pocałunek.? Twój pierwszy pocałunek."

No i kiss. <3

---
Zgadnij Słowo:
Wygrywa:
klaudusqa12345

Wyróżnienie otrzymują:
Tigunia432
Anonimowy
(napisz imię to zmienię)
Patedi27

---
Zagadka:

Przyznaję była trudna.
Ale podobno im trudniejsza rzecz jest to zrobienia tym większe są chęci. ;)
Nikt nie odgadł całości ale gratuluję i dziękuję tym co próbowali.
A oto odpowiedzi:
1. Atum
2. Szu
3.Tefnut
4. Geb
5. Nut
6. Ozyrys
7. Izyda
8. Set
9. Neftyda

Jest to tzw. Enneada czyli Dziewiątka Heliopolitańska.
Padały odpowiedzi takie jak np. Imset. To prawda był to bóg zmarłych ale nie należał do Dziewiątki Bogów,
Amun który także był egipskim bogiem wiatru nie należał do Enneady, itd..

Zagadka była trudna ponieważ w Egipcie było wielu bogów odpowiadających za to samo.
Ale mimo wszystko gratuluję tym którzy odgadli nawet tylko jednego boga.
Dziękuję za udział. :)

19 komentarzy:

  1. ja oglądałam ten moment z peddie kilka razy heh jakie to było słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, anonim to ja ale imienia niestety nie zdradzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Więc zostaniesz anonimem... :)
      I gratuluję wyróżnienia. ;)

      Usuń
  3. Hej, mam do Ciebie fajny wierszyk ale mogłabyś podać gdzieś swój E-mail to Ci go wyślę, albo napiszę Ci go w komentarzu. Bo w sumie to z
    E-maila to ja jeszcze nic nie wysłałam.
    anonim 22

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziutko. :D Aż oczy mi się świecą.*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. *.* tak pocałował ją i odepchnął niby słodkie.. ale też chciał odwrócic jej uwagę.. więc..ps. lepszy był syzbszy nagłowek sory.. ale zmoienisz? ten jest troche taki rozmazany momentami i stary był lepszy.. :) ale pozmieniaj obrazki na lepsze jakościowwo itd. dopracuj to . :) pozdroo. !! :*<33 Sibuna! ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się, czy w tym co mówił Eddie było chociaż trochę szczerości... czy powiedział to wszystko tylko po to, aby odwrócić uwagę Pat? to mnie ciągle nurtuje, bo w końcu ona nie odwzajemniła by pocałunku, gdyby nie czuła czegoś do Eddie'go. czy to znaczy, że jednak ma jakieś uczucia? że jest jakiś sposób, aby uwolnić jej duszę? to mnie będzie teraz męczyło. ale ten pocałunek był taki słodki, mimo tego, że później ją odepchnął. *____*
    PS czy to potwierdzone, że Nina i Amber wrócą w finale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie słowa Eddiego były szczere. Jak to mówił był taki... No wiesz Słodki, kochany ale też smutny. No a Pat serio musi coś czuć do niego i to bardzo. No bo grzesznikom wkońcu kradną duszę.
      Jeśli chodzi o Nine i Amber to podobno Nathalia Ramos potwierdziła to na twitterze. Ale nie wiem czy to prawda. Pożyjemy zobaczymy. ;)

      Usuń
  7. ale fajnie peddi znów kiss i zrub następna wykreślanke np na zdięcia aktorów wybiesz jakieś 15 a my wybierzemy najładniejsze co o tym miślisz


    Martyna ppp ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko pomysł. Tylko na razie nie mam czasu się tym zająć. Od 23 do 25 pisze egzaminy gimnazjalne a jestem jeszcze kompletnie nieprzygotowana. Ale ja tylko atmosfera wokół tych testów się rozluźni to nie odpędzicie się od wykreślanek. xD

      Usuń
    2. spoko z gury dzięki



      Martyna ppp ><

      Usuń
  8. Obejrzałam odcinek rycze strasznie peddi mnie tak wzruszylo jeszcze taki smutny eddie jak uwolnili ammit ps myślałam że to mężczyzna o nie już jutro przed ostatni odcinek co ją będę robiła :( :( :( :( :( :-[ :( :( :( :-[ :( :-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W depresję popadniesz!

      Usuń
    2. Ja nie płakałam ale za to byłam taka jakby podenerwowana. Nie wiem jak to wytłumaczyć.
      Co do Ammita też myślałam że to facet (potwór)... Jejku. Na serio to już są ostanie odcinki. Dlaczego ten sezon był taki krótki. :(

      Usuń
    3. Spokojnie depresja mi nie grozi ale strasznie uzaleznilam się od tego serialu to pierwsze takie wczucie w serial

      Usuń
    4. ale później cały sezon po pl. ;)

      Usuń
  9. Kocham ten moment jak Eddie mówi: "Jak pierwszy raz wylałaś mi mleko na głowe." Jest w tedy taki słodki.. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham patricie i eddiego prawie tak samo lubię violettę i leona ale mniej

    OdpowiedzUsuń