czwartek, 11 kwietnia 2013

Peddie Kiss

Mam dla was propozycje.
Otóż co Wy na to żeby wybrać najsłodszy pocałunek Peddie.?

Mam tu dla was gify.


1.

2. 
(nie znalazłam gifu)

3.

4.

5.

Piszcie w komentarzach który z tych pocałunków był według was nasłodszy. :)

---
A teraz niespodzianka od pewnego Anonima.


Nina,Fabian,Amber i Joy
Jerome,Alfie,Mick i Mara to
ucznowie anubisa domu
szukają wskazuwek po kryjomu.
Lecz przyglądaj im się z uwagą,
bo Victor traktuje to z powagą!
To Anubis,Anubis House
na jego punkcie świra mam!
Te zagadki irytują mnie,
mam na dzieję że Ciebię też!


Jeszcze raz dziękuję. :)

---





16 komentarzy:

  1. najsłodszy pocałunek Peddie to 1,3 i 5 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam kocham Hogwart <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że doszło + dzięki za anonimowość. I najbardziej romantyczny był chyba 5 ale 1 był też super, no a reszta to też są super. No w sumie to z każdym się coś wiąże i każdy doskonale pamiętam...
    I♥Peddie

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,2,3,4,5- najbardziej 1,3,5- najnajbardziej 3,5- najnajnajnajnajnajbardziej 5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5 :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pl.tajemnice-domu-anubisa.wikia.com/wiki/Eddie_Miller?file=Tumblr_m0n3jeCH371qaimyuo4_250.gif

    To jest gif 2 pocałunku *.*
    Dla mnie wszystkie były słodkie.Ale 5 był taki najromantyczniejszy,ale tu znowu Pat była zła.Ja głosuję na 3 i 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 5 szkoda tylko że w 5 ona była zła a on ją potem odepchnął ale i tak słodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaj jak w 40 odc sie pocalowali na kmoncu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem widziałam rano na telefonie ten urywek. To jest boskie. Przed chwilą wróciłam ze szkoły więc dopiero bd oglądać ten odcinek ale dodam napewno. :)

      Usuń