wtorek, 2 kwietnia 2013

33 odc

Patricia jest zła ale Sibunie powiedziała że to K.T. 
Zmysliła nawet wiarygodną historyjkę jak to K.T. zaprowadziła ją do stróżówki.
Koniec odcinka oczywiście nastąpił w najciekawszym momencie a mianowicie kiedy Eddie przyłapał Patricie na rozmowie z Victorem.
Czyli to jutro prawdopodobnie Eddie dowie się że to Patricia jest grzesznikiem.
Jak myślicie jaka będzie jego reakcja.?

Screeny:

Patricia płacze mówiąc jak to K.T. chciała ją porwać.

Dla tych którzy stęsknili się za dawną Pat. Nie ma sezonu bez Patrici oblewającej czymś kogos. ;p

Peddie trzymają się za ręce. Było by to słodkie gdyby Pat nie była zła..

Eddie przyszedł na noc do pokoju Patrici żeby chronić ją przed K.T.

Pat rozmawia z Victorem.

No i koncówka.
Jak myślicie jak zareaguje Eddie.?

---
Kto następny.?

Nikt nie został grzesznikiem na razie, z wyjątkiem Patrici i Vicktora.
Jak myślicie kto będzie następny.?

Więcej TUTAJ.

---
Ponad 3300 wejść.
Dziękuję Wam wszyskim.!. Nie spodziewałam się takiej ilości odwiedzin tego bloga. 
:)

9 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia może Alfie?

    OdpowiedzUsuń
  2. 3300 WOW! Gratki! A co do kto następny to stawiałam na KT, ale raczej już jej nie porwą więc myślę że Mara, i masz racje Peddie w tym odcinku było by urocze gdyby nie to że ona jest zła, a co do oblania Willow to troche smuci mnie fakt że to nie prawdziwa Pacia ją oblała :( A jak zareaguje Eddie, to sądzę że.... tak troche nie mam pojęcia XD ale raczej nie wybuchnie złością, będzie raczej zawiedziony, a może on się w następnym odcinku jeszcze nie dowie że ona jest zła, bo jakby dokładnie słyszał jej rozmowe z Victorem to by nie pytał co tam robiła, więc może coś zmyśli. Przy okazji głupi-głupszy-zakochany oczywiście Eddie, PPatricia tak go oszukuje, no i KT i Harriet też biedne :( Ale odcinek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ;DDD buhaha zaraz oglądam l; D bo wczensiej nie mogłam =ccc ; ((9 ... po za tym notka super zreszta jak zwykle co ci sie mamy dziwic ; DDd.. peddieee; DDd hehehe .. ahh ta nasza Pat.. nie ma to jak jej oblewaniee.. ; D jak ona to robi to to jest słodkie ; DD o super nowe obrazkiii :D wiii!!!; p gratkii !!! za sluzyłas na tyle wejsc i nawet na wiecej ; :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem..wiem ze jestem tepakiem ale wielu słow itd. nie zrouzmiałam.. ; D w tym odcinku i dalej ogladam l DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie jest nowy odcinek na baje.pl . mega fajnie i ciekawa jestem czy jutro też będzie tak późno nowy odcinek...
    A co do bloga to SUPER
    anonim 22

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że to Alfie mój login na baje to Patricia _TDA

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Patricia NAPRAWDE jest zła?

    OdpowiedzUsuń
  8. sweet
    potem fabian a potem alfie? pati7261

    OdpowiedzUsuń