środa, 10 kwietnia 2013

Peddie

Na prośbę wysłaną na maila wstawiam tłumaczenie rozmowy Peddie z 38 odc.

E: Posłuchaj mnie chociaż przez sekunde! Ta zła Patricia to nie ty. Nie prawdziwa ty, okej. ? Patricia którą znam jest tam. Wciąż jest. Masz wszyskie jej wspomnienia, okej.? Masz też niektóre z jej uczuć. 
P: Naszczęście nie.
E: Nie pamiętasz.? To znaczy... Teraz poczułem pierwszy raz gdy się zobaczyliśmy, albo pierwszy raz gdy poszliśmy na randkę. Pocałunek. Twój pierszy pocałunek. Albo pierwszy raz kiedy wylałaś dzbanek mleka na moją głowę. Rozjaśniło ci to trochę, prawda.? Oh, dalej Patricia przypomnij sobie. Powiedz mi tylko że wciąż jesteś tam w głębi. Bo jeśli nie, równie dobrze, może to być koniec wszystkiego. Ja.. 

<no i całus>

Tłumaczenie jest prowizoryczne. 
Za błędy przepraszam.
:)

5 komentarzy:

  1. Ojoj, Komuś temu dziękuję za prztłumaczenie.. bo jest bosko. :D
    Czekam na następną notkę i na następny odcinek. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jest nowy odcinek anonimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Za chwilę obejrzę i dodam notke. Wcześniej nie mogłam bo chodzę do szkoły. :)

      Usuń
    2. Ja też chodze ale dzisiaj miałam do 11.30 fajnie mam co :P :D =) ;)

      Usuń
    3. No. Pozazdrościć. Ja też bym miała krócej dzisiaj ale mamy obowiązkowe zajęcia pozalekcyjne przygotowujące do egzaminu. Po 26 bd miała więcej czasu więc po robie więcej wykreślanek i tego typu zabaw. :)

      Usuń