czwartek, 11 kwietnia 2013

39 odc

Zgadnij Słowo:
Wczoraj odbyła się ostatnia runda Zagdnij Słowo. 
Oto zwycięzcy:
Yacker Miller

Wyróżnienie otrzymują:
NWS
Acocieto....
Yacker (ciastko05)

---
|
Link do putlockera.

Ammit została uwolniona i "pożarła" dusze większości uczniów w szkole.
Okazuje się że można ją pokonać dzięki kluczom K.T. i Denby.
Jutro dowiemy się czy im się uda.

Dzisiaj znowu mało screenów.  Ostatnio nie mam czasu na więcej. : (

Mini Sibuna. Tak to Willow. Jako jedyna nie została opętana przez Ammit.

Ammit.

---
Przypominam że wczoraj przetłumaczyłam rozmowe Peddi z 38 odcinka. Nie jest to jakieś wspaniałe tłumaczenie ale jest. Proszę komentujcie. :) 
---

Tutaj  macie link do 38 odcinka lepszej jakości. :)

---
Mam dla was mini ankiete na temat bloga.
Odpowiadajcie w komentarzach. :)

1. W skali od 1-10 jak podoba Ci się blog.?
2. Co byś zmienił/a.?
3. Podobają Ci się konkursy, zabawy, wykreślanki.?
4. Co mam zrobić z blogiem po zakończeniu 3 sezonu TDA.?

---
Pozdrawiam 
AnubisOsirion


10 komentarzy:

  1. 1. 9/10
    2. Hmmmm, nie mam pomysłu
    3. Taaaaak
    4. Wszystko byle nie zawieszać lub usuwać, gdy już zacznie się kręcenie 4 sezonu i będą jakieś zdjęcia z planu czy coś to możesz porobić kilka takich notek, i od czasu do czasu konkursy, sama nie wiem co jeszcze może ktoś inny podsunie ci lepszy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.10
    2.Nic
    3.Tak
    4.Prowadź bloga dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.10
    2.Nic
    3.Tak
    4.Zgadzam się z powyszszymi wypowiedziami czyli zostaw bloga i prowadź dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. 10
    2. Nic
    3. Tak :)
    4. zgadzam się z powyższymi wypowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 20/10
    Nic, jest super!
    Tak, bardzo i chciałabym, żeby było ich więcej. Oczywiście jak masz czas :)
    PROWADZIĆ DALEJ!, bo to jedyny blog którego czytam(NAPRAWDĘ)! : )
    ciastko05

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.10/10
    2. Nic, wszystko jest superrr.
    3.Są superowe!!! :-)
    4.nA PEWNO GO NIE ZAWIESZAJ!!! Możesz czekać na 4 sezon i w między czasie wstawiać zdjęcia z 4 sezonu, robić wykreślanki, wspominać stare momenty itp.
    A ogólnie to wysłałam Ci E-mail. Ale plis o anonimowość. Moje imię jest dość rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie ile było tych części berła i gdzie znależli bo wiem gdzie były 3 części a jak składali to było chyba 4 i ja już nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były cztery. :)
      1 - globus
      2 - krypta
      3 - w kominie
      4 - w tym sfinksie.
      :) Chyba w tej kolejności. :)

      Usuń
    2. aaaaaaaaaaaa w kominie to w tym pudełku aha dzięki :D

      Usuń
  8. 1.10/10
    2.nic
    3.tak
    4.-nie usunąć
    -nie przestawać pisać
    -i mogłabyś po zakończeniu zacząć pisać scenariusze opowiadania lub pamiętniki :D co byś chciała ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń