poniedziałek, 1 kwietnia 2013

The Best Anubis Kiss.

Miało nie być dzisiaj notki ale mam teraz czas więc...

The Best Anubis Kiss:
Odpada nr 1 czyli
Fabian i Nina


Głosujcie kto ma odpaść.

---
Nowy odcinek już jutro.
Czy tylko ja mam taką radochę.?
Ciekawe czy Eddie dowie się że Patricia jest grzesznikiem.?
Kiedy i jak się dowie.?
Jak myślicie, czy po czymś takim Peddie zerwie ze sobą.?
Osobiście mam nadzieję że nie i że Eddie będzie walczył żeby ocalić Patricie.
Peddie Forever.. ♥
---
Czy tylko ja tak mam że z jednej strony nie mogę się doczekać ostatniego odcinka a z drugiej nie chcę żeby się już skończyło.
Ostatni 41 odcinek prawdopodobnie będzie 12 kwietnia w Ameryce czyli na baje będzie być może 13. Cieszę się z tego odcinka gdyż będzie trwał 90 MINU czyli półtorej godziny dla Tajemnic Domu Anubisa musicie zarezerwować...
Jak myślicie będzie 4 sezon.?

---
Po raz kolejny zostałam nominowana. 
Naprawdę nie wiem jak Wam dziękować.
Libster Awards:

Odpowiedzi na pytania z : http://houseofania.blogspot.com/.

1. Komu ufasz?
Moim przyjaciółką, ale najbardziej jednej. Spowodu że tylko my dwie nie mamy rodzeństwa nazywamy się siostrami. xD
2. Lubisz swoich przyjaciół?
Nie. Ja ich kocham.!.
3. Ulubine jedzenie?
Pizza ale lubię też chińszczyznę.
4. Kochasz swoją rodzinę?
Oczywiście że tak.!
5. Interesujesz się Tajemnicami Domu Anubisa?
Lubię ten serial i interesuję się starożytnym Egiptem a że w TDA jest o Egipcie czyli interesuję się też Tajemnicami Domu Anubisa. :D
6. Jaki masz kolor oczu?
Niebieskie chociaż niektórzy mówią że mają trochę szarawy odcień.
7. Uwielbiasz nocne spacery?
Tak ale tylko w tedy gdy jest ciepło. W okolicy jest las więc miejsca na spacerki nie brakuje.
8. Lubisz oglądać komedie romantyczne?
Zależy jakie. Jestem typem dziewczyny która woli filmy s-f i fantasy. Ale nie mówię. Komedie romantyczne też często oglądam.
9. Jakie masz zwierzątko?
Oj. Dużo wymieniać. Mieszkam na wsi więc mam takie wiejskie zwięrzęta. xD
Ale po za tym mam 2 psy i 5 kotów. (tak wiem dużo kotów ale jak już są małe kotki to nie potrafię się z nimi rozstać.). :)
10. Kolor włosów?
Ciemny brąz.
11. Kogo z House of Anubis lubisz najbardziej?
Eddiego. <3

Moje nominacje są już tutaj więc nie będę przpisywać. :)
Dodatkowo chciałabym nominować do Libster Avards: 
Pytania są tutaj.


---

Otrzymałam jeszcze jedną nominację do Libster Avards.

1. Co lubisz robić najbardziej?
Jeździć konno i robić zdjęcia. To moje nawiększe hobby.
2. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?
The Wanted i Room94
3. Jaki jest twój ulubiony sport?
Siatkówka i koszykówka.
4. Co lubisz robić poza szkołą?
Lubie czytać książki, oglądać filmy, spotykać się z przyjaciółmi.
5. Czego nie znosisz?
Chamstwa.
6. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, czerwony i niebieski.
7. Jaki jest twój ulubiony aktor lub aktorka?
Oj dużo tego. Ale najbardzie lubie Johnego Deppa i Angeline Jolie. 
8. Masz zwierze? Jeśli tak to jakie?
Mieszkam na wsi więc mam typowo wiejskie zwierzęta. ;p
Ale mam też 2 psy i 5 kotów. Tak jak wcześniej pisałam nie potrafię się rozstać tymi kociakami. :)
9. Co lubisz robić kiedy siedzisz na komputerze?
Rozmawiać z innymi, pisać na blogu, przerabiać fotki.
10. Jak się teraz czujesz?
Jestem trochę zmęczona ale szczęśliwa.
11. Jaki jest twój ulubiony film, serial lub show telewizyjne?
Oczywiście Tajemnice Domu Anubisa. Lubię też wszyskie części Piratów z Karaibów, wszystkie częśli Flicka i Jestem Numerem Cztery.


5 komentarzy:

  1. Super i ja jestem pierwsza. :-)
    Fajnie że znalazłaś trochę czasu żeby napisać post. Super blog. Ja nie mam konta więc jestem anonimem ale będę się podpisywała jako "anonim 22". Nie wiem z kąt taka liczba tak po prostu...
    I♥TDA.
    anonim 22

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey!Widzę , że dopiero niedawno założyłaś bloga.Witam w społeczności HoA!Ja także mieszkam na wsi heh <3
    Zapraszam cię na mojego bloga
    http://love-sibuna-tda.blogspot.com/
    Mam nadzieję , że wpadniesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa. Dziękuję jesteś boska. :*
    Możesz podać mi swój e-mail ?
    czekam na odpowiedź. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anubis1063@gmail.com
      Założony specjalnie do tego bloga.. :)

      Usuń