niedziela, 28 kwietnia 2013

Opowiadanie

Sądząc po komentarzach pod opowiadaniem wychodzi na to że opowiadanie Wam się podoba, no chyba , że piszecie to tylko po to żeby było mi miło. ;)

W każdym razie może uda mi się jeszcze dzisiaj dodać rozwinięcie akcji.
Co wy na to.?

Piszcie w komentarzach.

Tych co jeszcze nie odwiedzili bloga z opowiadaniem to znajduje się on:

---

Ostatnio nie znalazłam żadnych informacji na temat 

House Of Anubis Season 3 Movie 

czyli filmu TDA. 
Premiera zagranicą ma być w czerwcu więc za jakiś miesiac powinny się pojawić jakieś informacje.
Chcielibyście, żeby był ten film.?
Bo ja bardzo. :)


5 komentarzy:

  1. ja też chce a co do opowiadań to ja pisze bo mi się podoba i czekam na rozwinięcie akcji a one będą bardziej o tajemnicach czy o peddie?? :D ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar pisać i o tym i o tym. W sensie że będzie jakaś tajemnica (nie zdradzę szczegółów) ale w między czasie będzie dużo Peddie.

      Usuń
  2. super czekam na opowiadanko i bardzo bym chciała ten film

    OdpowiedzUsuń
  3. opowiadanie jest super *.* <3
    tam nie moge dodać komentarza więc tu dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie. Lubię TDA ale sama mam bloga o Violettcie zapraszam na jego odwiedzanie i kometowanie: http://wordvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń